Η ΔΕΗ, με στόχο την ουσιαστική στήριξη και οικονομική
διευκόλυνση των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων, αλλά και των ευπαθών
κοινωνικών ομάδων που έχουν πληγεί ιδιαίτερα από την παρατεταμένη
οικονομική ύφεση, αναπροσάρμοσε το πλαίσιο που διέπει τους
διακανονισμούς.
Οι πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους με το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών που προσφέρει περισσότερες δόσεις, μπορούν να απευθυνθούν στα κατά τόπους Καταστήματα και θα μπορούν να εξυπηρετηθούν και από το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00).
Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών περιλαμβάνει, ευνοϊκότερους.. όρους ρύθμισης μακροχρόνιων οφειλών και περισσότερες δόσεις, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΗ μέσω βιώσιμων διακανονισμών.
- Έως 36 μηνιαίες Δόσεις για Οικιακούς πελάτες, Μικρομεσαίες και Μεγάλες Επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αντικειμενική αδυναμία εξόφλησης λογαριασμών και τήρησης προηγούμενων διακανονισμών
- Δικαίωμα νέου διακανονισμού για όλους τους πελάτες που επιθυμούν να ενταχθούν στις ευνοϊκότερες ρυθμίσεις του νέου προγράμματος
- Πολυάριθμες άτοκες δόσεις για τους Ευάλωτους Πελάτες, όπως δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, άτομα με αναπηρία, κ.λπ. με βάση τις ανάγκες τους σε ηλεκτρική ενέργεια
- Τη συνέπεια ως «κλειδί» για το μέγιστο αριθμό δόσεων
Περισσότερες λεπτομέρειες για:
Οι πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους με το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών που προσφέρει περισσότερες δόσεις, μπορούν να απευθυνθούν στα κατά τόπους Καταστήματα και θα μπορούν να εξυπηρετηθούν και από το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00).
Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών περιλαμβάνει, ευνοϊκότερους.. όρους ρύθμισης μακροχρόνιων οφειλών και περισσότερες δόσεις, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΗ μέσω βιώσιμων διακανονισμών.
- Έως 36 μηνιαίες Δόσεις για Οικιακούς πελάτες, Μικρομεσαίες και Μεγάλες Επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αντικειμενική αδυναμία εξόφλησης λογαριασμών και τήρησης προηγούμενων διακανονισμών
- Δικαίωμα νέου διακανονισμού για όλους τους πελάτες που επιθυμούν να ενταχθούν στις ευνοϊκότερες ρυθμίσεις του νέου προγράμματος
- Πολυάριθμες άτοκες δόσεις για τους Ευάλωτους Πελάτες, όπως δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, άτομα με αναπηρία, κ.λπ. με βάση τις ανάγκες τους σε ηλεκτρική ενέργεια
- Τη συνέπεια ως «κλειδί» για το μέγιστο αριθμό δόσεων
Περισσότερες λεπτομέρειες για:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου