Η επάρκεια του δικτύου διανομής του ΔΕΔΔΗΕ για την διείσδυση των
ηλεκτρικών οχημάτων στο επίπεδο που προβλέπει ο εθνικός ενεργειακός
σχεδιασμός ως το 2030 (το ΕΣΕΚ προβλέπει ότι 1 στα 3 οχήματα που θα
πωλούνται το 2030 πρέπει να είναι ηλεκτρικό), συνιστά το πρώτο βασικό
συμπέρασμα της χθεσινής ημερίδας με τίτλο “Η ηλεκτροκίνηση και ο ρόλος
του ηλεκτρικού δικτύου στην προώθησή της” που πραγματοποιήθηκε στα
γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.
Ωστόσο βέβαια, δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε την ανάγκη σημαντικών
παρεμβάσεων από πλευράς ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου ο στόχος διείσδυσης του 30%
έως το 2030 να είναι ευκταίος και ρεαλιστικός.
Στα πλαίσια της ημερίδας, ο Υποτομεάρχης Ανάπτυξης Συστημάτων Μετρήσεων της Διεύθυνσης Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, Κωνσταντίνος Μαγκανιώτης έκανε ιδιαίτερη αναφορά, κατά την παρουσίασή του στις προτάσεις του ΔΕΔΔΗΕ για το θέμα. Ειδικότερα, οι προτάσεις αυτές αφορούν τα εξής θέματα:
Στα πλαίσια της ημερίδας, ο Υποτομεάρχης Ανάπτυξης Συστημάτων Μετρήσεων της Διεύθυνσης Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, Κωνσταντίνος Μαγκανιώτης έκανε ιδιαίτερη αναφορά, κατά την παρουσίασή του στις προτάσεις του ΔΕΔΔΗΕ για το θέμα. Ειδικότερα, οι προτάσεις αυτές αφορούν τα εξής θέματα:
- Καταχώρηση Υποδομών Φόρτισης και στον ΔΕΔΔΗΕ
Να σημειώσουμε ότι με βάση την
παράγραφο 2 του Άρθρου 27 του ν. 4425/2016 που ενσωματώνει το Άρθρο 134Β
του ν. 4001/2011 προβλέπεται ότι “Δεν επιτρέπεται στους Διαχειριστές
Δικτύων Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας να έχουν στην ιδιοκτησία τους, να
αναπτύσσουν, να διαχειρίζονται ή να λειτουργούν σημεία φόρτισης για
ηλεκτρικά οχήματα, εξαιρουμένων των περιπτώσεων στις οποίες οι
Διαχειριστές Δικτύων Διανομής έχουν στην ιδιοκτησία τους ιδιωτικά σημεία
φόρτισης αποκλειστικά για δική τους χρήση".
- Αντικατάσταση μετρητών με έξυπνους σε παροχές με υποδομές φόρτισης για δυνατότητα χορήγησης ευνοϊκών τιμολογίων ηλεκτροκίνησης
- Υποδομές φόρτισης σε δημόσιους χώρους
- Συνεργασία ΔΕΔΔΗΕ – ενδιαφερομένων (δήμων, επενδυτών κλπ) για χωροθέτηση των σταθμών φόρτισης
- Υπόγεια Τροφοδότηση
- Ενσωματωμένο Διαμέρισμα σύνδεσης ΔΕΔΔΗΕ
- Απαίτηση για ανοικτά πρωτόκολλα ελεγχόμενης φόρτισης
- Κατευθύνει στην αύξηση της εκμετάλλευσης του υφιστάμενου δικτύου
- Επιμερίζει το κόστος ανάπτυξης του δικτύου σε όλους τους καταναλωτές
- Καθορισμός της συμμετοχής με τρόπο αδιάβλητο και αντικειμενικό
- Απλουστεύει την διαδικασία υπολογισμού των Συμμετοχών και περιορίζει τις γραφειοκρατικές διατυπώσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου