Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ο κ. Ζερβός (ΔΕΗ) έχει χρήματα για ξόδεμα...

Από τον Βασίλη Μπόνιο 

 Εντύπωση προκαλεί  η πρεμούρα της ζημιογόνου ΔΕΗ να διαφημισθεί!
Δεν φτάνουν τα χαράτσια στα οποία υποδύεται το ρόλο του εκτελεστικού-στην κυριολεξία- οργάνου του ανερυθρίαστου υπ. Οικονομικών, δεν φτάνουν οι μηνιαίες σχεδόν αυξήσεις της τιμής του ρεύματος, έρχεται τώρα να πετάξει λεφτά για να διαφημισθεί!
Αυτή είναι η εικόνα ενός ημι-δημόσιου Οργανισμού, ο οποίος παρότι δεν έχει ανταγωνιστή είναι ζημιογόνος, ενός οργανισμού ο οποίος έγινε διάσημος από τα καμώματα του εξαφανισμένου πλέον αρχισυνδικαλιστή Φωτόπουλου.

Προφανώς ο κ. Αρθούρος Ζερβός, με φόντο  ένα χρεοκοπημένο κράτος κι έναν παθητικό Οργανισμό, αναζητεί τρόπους να του διογκώσει το παθητικό. Καλά θα ήταν αυτά τα χρήματα αντί να τα σκορπίσει στα ΜΜΕ διαφημίζοντας το αυτονόητο να τα χρησιμοποιήσει προς όφελος του καταναλωτή μην αυξάνοντας τα τιμoλόγια.

Πάντως όπως μας πληροφορεί το parapolitika.gr για την διαφήμιση της ΔΕΗ ο συναγωνισμός των διαφημιστικών έχει ως εξής>Πιο συγκεκριμένα την καλύτερη οικονομική προσφορά υπέβαλε η κοινοπραξία BBDO/ΒGM OMD Media Direction, ενώ ακολούθησαν (με σειρά βαθμολογίας) η DDB, η Bold Ogilvy και η Gnomi+DraftFCB. Έτσι στη συνολική αξιολόγηση πρώτη εμφανίζεται η DDB και ακολουθούν (πάντα με σειρά βαθμολογίας) η Βold Ogilvy, οι BBDO/ΒGM OMD Media Direction και η Gnomi+DraftFCB.
Σε αυτό το πλαίσιο την Πέμπτη 22 Μαρτίου η DDB και η Bold Ogilvy έχουν κληθεί, όπως προβλέπει η προκήρυξη του διαγωνισμού, να υποβάλλουν τις βέλτιστες οικονομικές τους προσφορές, οι οποίες και θα καθορίσουν τον τελικό νικητή. 


 http://kourdistoportocali.com/articles/10394.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου